استراتژی هوشمندانه برگ‌ برنده‌ی شرکت‌های موفق در بازار‌های به‌شدت رقابتی است. در تدوین استراتژی هوشمندانه چه معیار‌هایی باید لحاظ شود؟شرکت‌هایی که می‌خواهند رشد سریعی داشته باشند، باید از استراتژی منسجم و جامعی برای تحکیم موقعیت خود و تقویت مزیت رقابتی در بازار برخوردار باشند. استراتژی در واقع عکس‌العمل به برنامه‌ی رقبا و اتفاقات بازار است. اگر حواستان فقط به مدیریت داخلی شرکت باشد، چشم‌انداز خود را از دست می‌دهید و بسیاری از فرصت‌ها از بین خواهد رفت.......... قيمت : 4000 تومان